آموزش گام به گام تصویری ثبت نام و ترید در بایننس  Binance

۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | 0 نظر | لینک کوتاه | اخبار و مقالات ارز دیجیتال, اکسچنج ها

اگر شما علاقه مند به خرید یا فروش رمزارز هستید ، موارد بهتری برای این کار غیر از یکی از بزرگترین اکسچنج های کریپتوکارنسی جهان با حجم ترید بالا ، به نام بایننس Binance نیز وجود دارد.

تأسیس شده در سال ۲۰۱۷ توسط Changpeng Zhao – که در فهرست تاثیرگذارترین های CoinDesk 2018 جایگاه اول را به دست آورده است . بایننس Binance در طول بازار صعودی تاریخی کریپتو که در سال ۲۰۱۷ اجرا شد با حمایت از مجموعه ی گسترده ای از کریپتوکارنسی ها ،به شهرت رسید. و احتمالا یکی از سریع ترین و مطمئن ترین پلتفرم های تریدینگ است.

در واقع ، بایننس Binance آنقدر سریع معروف شد ،  که CZ و Binance هر دو در کمتر از یک سال به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده اند که این امر رسماً آن ها را به عنوان اولین شرکت هایی که در صنعت کریپتوکارنسی به وضعیت ” استثنایی” دست یافته اند ، تبدیل کرده است .

با وجود شهرت آن به عنوان مقصدی برای معامله گران کریپتوکارنسی ، برای کاربرانی که فاقد پیش زمینه ی سنتی تجارت و یا سرمایه گذاری هستند ، به راحتی نمی توانند مسیر خود را به این سمت تغییر دهند.

در این قسمت ، ما نگاهی گام به گام به نحوه ی استفاده از بایننس Binance و انجام تجارت در اکسچنج می اندازیم.

  1. ثبت نام

قبل از هر چیزی ، شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری دارید. هر کسی قادر به ثبت نام است زیرا بایننس Binance به اطلاعات مشتری احتیاجی ندارد ، اما با این کار “شما تأیید می کنید و اعلام می کنید که در لیست های تحریم های تجاری یا اقتصادی قرار ندارید ” مطابق با شرایط استفاده از آن.

برای ثبت نام روی لینک روبرو کلیک کنید » www.binance.com/en/register

این امر شامل شهروندان کشورهای عضو در لیست تحریم های شورای امنیت سازمان ملل ، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) و سایر گروه ها می شود.

این شرایط همچنین حاکی از آن است که کاربر باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد . بایننس Binance این حق را دارد که در صورت عدم رعایت شرایط ، حساب را لغو یا مسدود کند.

اگر این محدودیت ها برای شما اعمال نمی شود ، برای ورود به صفحه ی اصلی بروید و روی گزینه ی  ثبت نام کلیک کنید.

از شما خواسته می شود در صورت داشتن اطلاعات ، کم ترین اطلاعات شخصی مانند آدرس ایمیل ، رمز عبور و رفرال آی دی خود را وارد کنید.

طبق سیستم رفرال بایننس Binance ، شما ۵۰ درصد از هزینه های معاملاتی رفرال (ارجاع ) خود را دریافت خواهید کرد.

پس از پر کردن قسمت های مورد نیاز ، روی گزینه ی “ثبت نام” کلیک کنید و captcha را تکمیل کنید ، لینک تأیید به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

پس از کلیک بر روی لینک تایید ، حساب بایننس Binance شما آماده ی استفاده است.

۲٫ وجوه سپرده

اکنون که حساب شما فعال شده است ، قبل از بررسی بقیه ی موارد اکسچنج ، در صورت تمایل به خرید یا فروش هرگونه کریپتوکارنسی ، باید به حساب خود وجهی را اضافه کنید.

بایننس Binance دارای ویژگی ای است که به کاربران امکان می دهد برخی از کریپتوکارنسی ها را مستقیماً با کارت اعتباری ویزا Visa یا مستر کارت خریداری کنند. اگر واجد این شرایط هستید ، به قسمت  “” Funds  بروید و ”  Buy With Credit Card ” را انتخاب کنید.

سپس از شما خواسته می شود مبلغ خرید کریپتوکارنسی مورد نظر خود را وارد کنید یا اینکه با دلار آمریکا یا یورو پرداخت کنید. خریدهای کریپتوکارنسی توسط کارت اعتباری در حال حاضر محدود به اتریوم ETH ، بیت کوین BTC و لایت کوین LTC می باشد .

حداقل هزینه ی پردازش ۱۰ دلار یا ۳٫۵ درصد از کل سفارش می باشد – هر کدام که گران تر باشد . پس از انجام این مرحله ، باید اطلاعات صورتحساب ، آدرس ایمیل و همچنین هویت خود را تأیید کنید.

برای تأیید هویتتان ، باید یک فرم معتبر صادر شده از طرف دولت ارائه شود.

پس از اتمام مراحل لازم ، کریپتوکارنسی تازه خریداری شده باید طی ۱۰ تا ۳۰ دقیقه به کیف پول بایننس Binance شما انتقال یابد.

۳٫ سپرده گذاری در کیف پول ( واریز به حساب ) Deposit

همچنین می توانید از یک کیف پول جداگانه ی کریپتوکارنسی به حساب بایننس Binance خود وجهی را واریز کنید.

برای انجام این کار ، یک بار دیگر به تب “Funds” بروید و روی “Balances” کلیک کنید.

در این صفحه کلیه ی رمزارز های موجود برای تجارت در بایننس Binance را مشاهده می کنید. برای واریز کریپتوکارنسی مربوطه به هر یک از این موارد ، به سادگی روی دکمه ی “سپرده Deposit ” کنار دارایی رمزارز مورد نظر خود کلیک کنید.

در مرحله ی بعد ، یا کد QR را از کیف پول کریپتوکارنسی خود اسکن کرده و یا در آدرس قرار دهید و سپس ارسال کنید.

پس از اتمام این کار ، صبر کنید تا معامله انجام شود و سپس برای تریدینگ آماده خواهید بود .

۴٫ نحوه ی انجام تریدینگ

حالا که منابع مالی شما آماده ی استفاده است بیایید دوباره برگردیم به صفحه ی اصلی .

در اینجا ، شما دوباره تمام کریپتوکارنسی هایی را که در بایننس Binance و بازارهای مربوطه قابل معامله هستند ،را مشاهده خواهید کرد.

برای این مثال ، بیایید بگوییم که شما قبلاً ۰٫۰۰۲۴  بیت کوین  BTC  ( ده دلار) را به حساب خود واریز کرده اید و اکنون مایل به تجارت آن برای NEO هستید.

ابتدا باید بازار مناسب NEO را پیدا کنید.

از آنجا که می خواهید بیت کوین BTC را برای به دست آوردن NEO خرج کنید ، روی تب “” BTC Markets   کلیک کنید و سپس NEO را در نوار جستجو تایپ کنید.

روی ردیف مناسب کلیک کنید و صفحه ای که معاملات در آن انجام می شود باز خواهد شد.

۵٫ ماژول تریدینگ  Trading module

استفاده از این صفحه ممکن است به نظر سخت باشد ، اما می توانید با کمی تمرین نحوه ی کار با آن را فرا بگیرید.

بعلاوه ، بیشتر اکسچنج های کریپتوکارنسی دارای رابط تجاری مشابه هستند ، بنابراین آنچه در اینجا به خاطر داشته باشید ، به احتمال زیاد ، در جای دیگر نیز می توانید از آن استفاده کنید .

 

قسمت سمت چپ صفحه به عنوان یک کتاب سفارش شناخته می شود .

در اینجا ، کلیه ی سفارشات محدود خرید و فروش را مشاهده خواهید کرد . یک سفارش محدود سفارشی است که فقط با توجه به خریداران یا فروشندگان علاقه مند در سطح قیمت مورد نظر کاربر قرار می گیرد.

اگر دوست دارید کتاب “سفارش های داخلی و خارجی ” را فرا بگیرید ، راهنمای جامع ما را بررسی کنید ، اما در حال حاضر همه ی آنچه که شما باید بدانید این است که بالای کتاب سفارش ( قسمت قرمز) جایی است که حد فروش سفارشات در حال انتظار برای پر شدن است و قسمت پایین (سبز) جایی است که انتظار می رود تعداد سفارشات خریداری شده نوشته شود.

سمت راست صفحه ساده تر است – در بخش فوق ، سایر کریپتوکارنسی هایی که قابل معامله هستند نشان داده می شود و بخش پایین تاریخچه ی تجارت عمومی بازاری را که مشاهده می کنید نشان می دهد.

۶٫ مثال ترید : خرید NEO

مرکز صفحه جایی است که جادوی واقعی اتفاق می افتد.

در اینجا یک نموداراز ویژگی هایی ارائه شده است که نشانگر اقدام به قیمت و شاخص های تحلیل تکنیکی در زمان واقعی است . درست زیر نمودار جایی است که شما در واقع ترید را انجام می دهید ، برای مثال اقدام به خرید NEO می کنید .

اگر اطمینان از اجرا اولویت شماست ، سفارش بازار market order را انتخاب کنید. اگر علاقه مند به خرید فقط با یک قیمت خاص هستید ، سفارش محدود limit یا stop-limit را انتخاب کنید.

برای مثال ، market order  را جایگذاری کنید ، که بلافاصله با قیمت های فعلی بازار قرار می گیرد.

اکنون کافی است مقدار بیت کوین BTC مورد نظر برای خرج کردن و مقدار NEO مورد نظر برای خرید را وارد کنید. بایننس Binance  دارای یک میانبر مفید برای وارد کردن مبلغ خرید است و بر اساس درصد موجودی از مانده ی بیت کوین bitcoin شما ( یا هر جفت تجاری مناسب دیگری ) مبلغی را در نظر می گیرد.

اگر ۵۰ درصد از مانده ی بیت کوین BTC را خرج کنیم مقداری برای ترید باقی مانده است.

مرحله ی آخر کلیک بر روی دکمه ی بزرگ سبز  رنگ به نام “Buy NEO” است. از آنجا که این یک سفارش بازار market order است ، تریدینگ برای ۰٫۵۸ NEO فوراً به پایان می رسد ، اما اگر شما گزینه ی limit  یا stop-limit را انتخاب کرده باشید ، به احتمال زیاد اینگونه نیست.

برای بررسی وضعیت سفارش خود ، به پایین صفحه بروید ، جایی که نوشته شده است : ” Open order “. همان طور که از این عنوان پیداست ، اگر سفارش شما هنوز اجرایی نشده باشد ،یا به عبارت دیگر ، هنوز “باز” باشد ،  تا زمان لغو یا پر شدن آن ، در این کادر ظاهر می شود.

پس از پر شدن ، در کادر پایین تاریخچه ی سفارشات ۲۴ ساعته ی اخیر شما را نشان می دهد ، دقیقاً مانند آنچه در سفارش در زیر آمده است.

برای فروش ، کافی است همین روند را دنبال کنید اما گزینه های market یا limit sell order را اجرا کنید.

۷٫ برداشت وجوه 

اگرچه بایننس Binance برای انجام کارها اکسچنج غیر متمرکز دارد ، پلتفرم موجود مانند بسیاری از وب سایت های دیگر متمرکز و مستعد هک است ، بنابراین توصیه می شود فقط تا زمانی که لازم باشد بودجه در اکسچنج نگهداری شود.

به منظور برداشت  ، به صفحه ی “مانده ها ” Balances بروید. اگر می خواهید فقط کریپتوکارنسی هایی را مشاهده کنید که مانده ی  قابل توجهی در آن دارید ، کادر “پنهان کردن hide ” را علامت بزنید.

اکنون دکمه ی برداشت withdrawal را در ردیف NEO انتخاب کرده و آدرس مقصد یا کد QR خود را داشته باشید. آدرس را نوشته و انتخاب کنید که چقدر می خواهید برداشت کنید.

در انتها ، بر روی گزینه ی submit کلیک کنید و منتظر بمانید تا معامله تکمیل شود.

لانچ پد بایننس Binance Launchpad

لانچ پد بایننس Binance Launchpad یک پلتفرم فروش توکن است که منحصر به شرکت بایننس Binance است و قصد دارد فروش توکن را برای پروژه های جدید ارائه دهد.

برگزیده های بایننس Binance نشان می دهند بر اساس تعدادی از عوامل از جمله رشد پروژه ، مقیاس پذیری و آمادگی پذیرش ، کیفیت تیم و توانایی پروژه برای بهره مندی از اکوسیستم گسترده تر ارز دیجیتال ، کدام توکن برای راه اندازی مناسب است.

برای اطمینان از مطابقت فروش ها با سازمان های قانونگذاری در سراسر جهان ، هر کاربر باید حساب بایننس Binance خود را تأیید کند.

فروش کامل توکن و همچنین برنامه های تعیین شده برای تاریخ آینده را می توانید در صفحه ی اصلی Binance Launchpad مشاهده کنید. شایان ذکر است که فروش توکن به صورت ” نوبتی” اجرا می شود و معمولاً فقط در عرض چند دقیقه به فروش می رسد ، بنابراین حتماً با دقت این کار را انجام دهید.

اگر با موفقیت در یک فروش توکن Launchpad شرکت کرده اید ، توکن ها به طور خودکار به حساب بایننس Binance شما انتقال داده می شوند.

امنیت

مانند اکثر اکسچنج های کریپتوکارنسی مدرن ، احراز هویت دو عاملی (۲FA) در بایننس Binance فعال شده است و توصیه می شود برای افزودن یک لایه ی محافظت اضافی به حساب کاربری خود ، آن را راه اندازی کنید .

برای انجام این کار ، با کلیک روی نماد کاربر در سمت راست بالای صفحه اصلی ، به خلاصه ی حساب خود بروید.

پس از هدایت به صفحه ی حساب کاربری شما ، سریعاً به شما پیشنهاد می دهد ۲FA را فعال کنید ، و در صورت دسترسی کاربر جدید به این صفحه ، به طور خودکار ظاهر می شود.

بایننس Binance به دو روش برای فعال کردن ۲FA ، از طریق SMS یا Google Authenticator اقدام می کند.

با نسخه ی SMS ، کافی است شماره تلفن همراه خود و کد تأییدیه ی ارسال شده به تلفن مربوطه را وارد کنید و ۲FA حساب کاربری تنظیم می شود.

اگر Google Authenticator 2FA مورد علاقه ی شماست ، برنامه ی موبایل را بارگیری کنید ، آن را باز کنید و کد QR ارائه شده توسط بایننس Binance را اسکن کنید. در مرحله ی بعد ، در صورت از دست رفتن دسترسی به تأییدیه ی اعتبار Google ، از شما خواسته می شود یک عبارت بازیابی ۱۶ کلمه ای بنویسید تا به عنوان پشتیبان مورد استفاده قرار گیرد.

و در آخر ، از شما خواسته می شود رمز ورود به حساب خود و کد تأییدکننده ی موجود در برنامه ی تلفن همراه Google Authenticator را وارد کنید. پس از اتمام ، کد امنیت ۲FA تکمیل خواهد شد.

مزایا و معایب

مزایا

اگر دائما در حال حرکت هستید ، برنامه ی تلفن همراه بایننس Binance ممکن است برای شما مناسب باشد. این برنامه با سیستم عامل های iOS ، Android  و سیستم عامل های مک و کامپیوتر سازگار است ، بنابراین تقریباً هر کسی می تواند از این طریق برای ترید اقدام کند و یا حساب خود را از تقریباً هر نقطه ای کنترل کند .

بایننس Binance لیست بزرگی از مارکت های کریپتوکارنسی قابل تجارت را ارائه می دهد. از اول ماه می ۲۰۱۹ ، ۴۶۷ مارکت مختلف در این اکسچنج پشتیبانی می شوند.

بایننس Binance دارای رمز ارز شخصی خود ،به نام بی ان بی BNB است که می تواند برای تکمیل هزینه های معاملاتی و تقویت نقدینگی کلی در بایننس Binance استفاده شود.

بایننس Binance یکی از پیشگامان پیشنهادات اکسچنج اولیه بود و Launchpad آن برای افرادی که علاقه مند هستند که جزو دارندگان اولیه ی توکن های جدید باشند ، به صورت ماهانه ،یک بار فروش را تسهیل می کند.

حجم معاملات آن نسبت به بیشتر اکسچنج های کریپتوکارنسی دیگر بالاتر است .

معایب

اگر پیروی از قانونگذاری دولتی مانند مقررات ایالات متحده برای شما مهم است ، ممکن است بخواهید اکسچنج هایی مانند کوین بیس Coinbase یا جمینی Gemini را امتحان کنید ، زیرا در حال حاضر، بایننس Binance هنوز یک اکسچنج قانونگذاری نشده است.

بسیاری از مارکت های بایننس Binance ، به ویژه مارکت های آلت کوین های کمتر شناخته شده ، نقدینگی کمتری را ارائه می دهند که این امر باعث می شود استفاده از موقعیت های تریدینگ بزرگ آلتکوین ها altcoin  دشوار شود.

رابط کاربری تا حدودی پیچیده می تواند برای تریدر ها  و سرمایه گذاران تازه کار چالش انگیز باشد .

ترجمه توسط دلاریپتو

No views yet

دیدگاه بگذارید

avatar


    | 3,547,305,794 تومان

    | 3,628,188,988 تومان

    | 181,796,804 تومان

    | 185,942,008 تومان

    | 31,615 تومان

    | 32,336 تومان

    | 4,886,826 تومان

    | 4,998,252 تومان

    | 7,909.55 تومان

    | 8,089.90 تومان

    | 7,288,180 تومان

    | 7,454,360 تومان

    | 61,500 تومان

    | 62,800 تومان

    | 0 تومان

    | 0 تومان

    | 0 تومان

    | 0 تومان

    | 0.000

    | 0.000

    | 0.000

    | 0.000

    | 0.00 $

    | 0.00 $

    | 0.00 $

    | 0.00 $

    | 0.00 $

    | 0.00 لیر

    | 0.00 لیر

    | 0.00 لیر

    | 0.00 لیر

    | 0.00 لیر

    | 0.00 لیر