شمارش معکوس برای هالوینگ بیت کوین(BTC) / نظر افراد معروف در رابطه با بیت کوین / خبرهای هفته

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | 0 نظر | لینک کوتاه | اخبار بیت کوین, اخبار و مقالات ارز دیجیتال

هر یکشنبه ، (Hodler’s Digest)  به شما کمک می کند تا هر خبر مهمی که طی یک هفته اتفاق افتاده است را پیدا کنید. بهترین (و بدترین) نقل قول ها ، مطالب برجسته پذیرش و قانونگذاری ، کوین های پیشرو ، پیش بینی ها و موارد دیگری که طی هفته اتفاق افتاده اند را با کلیک بر لینک دریافت کنید.

داستان های برتر این هفته

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به تلگرام می گوید ارزش کریپتوی آن کم تراز دونات است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از تلگرام خواسته تا اتهام وارد شده در خصوص عرضه توکن های گرام (Gram) خود را بپذیرد. در یادداشتی که به دادگاه منطقه جنوبی نیویورک ارسال شده، این نهاد قانونگذار ادعای پلتفرم پیام رسانی تلگرام مبنی بر اینکه توکن های آن کالا هستند را رد کرده است. در این نامه نوشته شده : “برخلاف طلا ، کتاب های کمیک و دونات های  Krispy Kreme  – کالاهایی که تلگرام با گرام مقایسه می کند – توکن های گرام ارزش ذاتی ندارند.” در سال ۲۰۱۸ تلگرام ۱٫۷ میلیون دلار از طریق عرضه اولیه کوین(ICO) جمع آوری کرد ، اما این شرکت متهم شده است که نتوانسته قبل از عرضه آن را در (SEC) ثبت کند. در شکایت اخیر نیز این کمیسیون تلگرام را به “عدم رعایت مقررات ثبت نام” متهم کرد.

از ۱۲  تا ۱۲،۰۰۰ دلار : کمتر از ۱۰۰ روز دیگر به هالوینگ ۱۰۰ هزار دلاری بیت کوین (Bitcoin) باقی مانده است

تقویم های خود را بیرون بیاورید! اکنون کمتر از ۱۰۰ روز به نصف شدن پاداش بیت کوین (Bitcoin) باقی مانده است  – و برخی از مفسران کریپتو معتقدند که این امر می تواند موجب حرکات قیمت بسیار شدیدی شود.  (Weiss Ratings) تحلیلی را منتشر کرده است که به بررسی تأثیر هالوینگ های قبلی بر بیت کوین (BTC) می پردازد. هنگامی که برای اولین بار پاداش ماینینگ آن در نوامبر ۲۰۱۲ نصف شد ،قیمت بیت کوین ۱۲ دلار بود و در زمان هالوینگ دوم در ژوئیه ۲۰۱۶ قیمت آن ۶۵۲ دلار بود. البته ، باید به خاطر داشته باشید که یک روند صعودی خارق العاده از سال بعد از آن آغاز شد و بیت کوین (BTC) در دسامبر سال ۲۰۱۷ به ۲۰۰۰۰ دلار رسید : “بنابراین ، آیا هالوینگ بیت کوین (Bitcoin) به افزایش قیمت آن کمک می کند؟ بله. پس تنها سؤال موجود این است که قیمت بیت کوین #BTC این بار چقدر افزایش خواهد یافت  ؟ ”

یک سرمایه گذار پیشگام می گوید ، بیت کوین (Bitcoin) در حال حاضر در وضعیتی نیست که قبلاً بوده است

اگرچه هیجاناتی با نزدیک شدن به هالوینگ ایجاد شده و رو به افزایش است ، اما برخی معتقدند که بیت کوین (BTC) روزهای خوب گذشته را پشت سر گذاشته است و آن اتفاقات تکرار نخواهند شد. یکی از این سرمایه گذاران اریک فینمن (Erik Finman) است – یکی از اولین افراد در زمینه سرمایه گذاری بیت کوین (Bitcoin) که در سن ۱۸ سالگی به یک میلیونر تبدیل شد ، او در گفتگو با Cointelegraph درباره این که کریپتوکارنسی در اوایل شکل گیری اش چقدر “فوق العاده” بوده است و یک جامعه را به سوی خود جذب و متحد کرده است نکاتی را یادآوری کرد. فینمن می گوید این روزها این جامعه پراکنده شده است – و او معتقد است که قیمت هیچگاه به یک میلیون دلار نخواهد رسید ، مگر اینکه تحولی حاصل شود. وی هشدار داد: “اگر جامعه نتواند تغییرات شدیدی ایجاد کند ، بیت کوین (Bitcoin) تبدیل به مای اسپیس (MySpace) بعدی خواهد شد.

Sheila Warren, head of blockchain at the World Economic Forum

مدیران اجرایی کوین بیس (Coinbase) و ریپل (Ripple) از طرح جامع پذیرش کریپتو در ایالات متحده امریکا پرده برداری می کنند

کوین بیس (Coinbase) و ریپل (Ripple) در تلاش هستند تا قانونگذاری هوشمند و شفافیت در دنیای کریپتو را ایجاد کنند – همه اینها همراه با چشم اندازی برای افزایش میزان پذیرش و گسترش استفاده از فناوری بلاکچین (blockchain) است. هر کدام از این شرکت ها یک مدیر اجرایی را برای همکاری مشترک در (Market Integrity Working Group) می فرستند. آنها می گویند : “برای بهبود یکپارچگی بازار و تأمین اعتمادی که مصرف کنندگان لایق آن هستند، کنگره ممکن است نیاز به تصویب قانونی برای حمایت از عملکرد منظم و مطمئن بازارهای کریپتو داشته باشد.” یکی از پیشنهادات این است که اختیارات کمیسیون معاملات آتی کالا (Commodity Future Trading Commission)  گسترش یابد تا شامل آیین نامه نظارت بر بازارهای اکسچنج کالای دیجیتال شود.

مجرمان سایبری اسکریپت ماینینگ کریپتو را در پشت والپیپری از کوبی برایانت (Kobe Bryant) مخفی می کنند

مجرمان سایبری فرصت طلب متهم به سوء استفاده از مرگ دلخراش کوبی برایانت و دختر نوجوانش و هفت نفر دیگر شده اند. براساس یافته های (Microsoft Security Intelligence) ، هکرها کد HTML مخرب حاوی اسکریپت کریپتوجکینگ (cryptojacking) را در تصویر زمینه حاوی عکس اسطوره ی NBA ، کوبی برایانت که طی سقوط هلیکوپترش کشته شده است ، پنهان کرده اند. کریپتوجکینگ (Cryptojacking) یک حمله سایبری است که مجرمان سایبری از طریق آن از منابع محاسباتی شما برای ماینینگ ارزهای دیجیتالی بدون آگاهی شما بهره می برند. برایانت حامی مشتاق کریپتو بود – و درباره آینده بلاکچین (blockchain) طی کنفرانس کریپتو در سال ۲۰۱۹ سخنرانی کرد.

برندگان و بازندگان

در پایان هفته ، بیت کوین (Bitcoin) 9406.52 دلار ، اتر(Ether) 190.53 دلار و ایکس آر پی (XRP) 0.25 دلار بوده است. مارکت کپ یا ارزش کلی بازار ۲۶۱،۲۹۰،۱۹۱،۱۷۵ دلار است.

از بین ۱۰۰ کریپتوکارنسی بزرگ ، سه التکوین برنده و برتر در هفته عبارتند از KickToken ، BitShares  و BlockStamp سه التکوین بازنده نیز در این هفته Seele ،  Molecular Future  و DxChain Token هستند.

Winners and Losers

به یاد ماندنی ترین نقل قول ها

“تعداد زیادی جوان فوق العاده و نابغه ، که هر روز روش های جدیدی برای انتقال ارزش پیدا می کنند وجود دارد. چیزی که مرا نگران می کند این است که ما در حال از بین بردن آن روحیه کارآفرینی و پیشرفت هستیم. ”

تام امر (Tom Emmer)، نماینده ایالات متحده

“من فکر می کنم ایکس آر پی XRP اسکم (scam) است.”

بن اسکرن (Ben Askren) ، مبارز سابق UFC و سرمایه گذار بیت کوین

“می توان گفت من یک مکسیمالیست بیت کوین هستم ، اما افق زمانی طولانی تری دارم. دستیابی به موفقیت در این زمینه کمی وقت لازم دارد و من مشکلی با آن ندارم. ”

شیلا وارن (Sheila Warren) ، رئیس بلاکچین در مجمع جهانی اقتصاد

“در حال حاضر ما در این وضعیت ناخوشایند با روند بهبودی آهسته گیر کرده ایم و این برای همه بد است: برای نوآورانی که می خواهند در این فضا سرمایه گذاری کنند نیز بد است.”

اندرو یانگ (Andrew Yang) ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریكا

“من واقعاً به بیت کوین اهمیت می دهم – اما به نظر من جامعه نمی تواند آن را درک کند. من سعی کردم برای حل این مشکل بیشتر وارد جامعه شوم – اما تاثیرگذار نبود. ”

اریک فینمن (Erik Finman)، سرمایه گذار اولیه بیت کوین

“بیت کوین کش (Bitcoin Cash) بیت کوین (Bitcoin) نیست.”

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) ، بنیانگذار اتریوم (Ethereum)

“تنها سؤال موجود در حال حاضر این است که قیمت بیت کوین #BTC چقدر بالا خواهد رفت؟”

ویس ریتینگز (Weiss Ratings)

پیش بینی هفته

یوتیوبرهای کریپتو می گویند صعود ۱۰۰،۰۰۰ دلاری بیت کوین (Bitcoin) نزدیک است

با نزدیک شدن بیت کوین (BTC) به ۱۰،۰۰۰ دلار ، برخی از شخصیت های محبوب رسانه های اجتماعی معتقدند که بزرگ ترین کریپتوکارنسی در جهان در حال حاضر شروع به از سر گیری روند صعودی کرده است – و قیمت آن می تواند تا ۱۰۰۰۰۰ دلار افزایش یابد. در طول ماه ژانویه ، BTC / USD  به بیش از ۳۰ درصد دست یافت – تقریباً پس از سهام تسلا (Tesla) به عنوان بهترین فرصت بزرگ سرمایه گذاری موجود در سال ۲۰۲۰ . نیکلاس مرتن (Nicholas Merten)، که همچنین به عنوان دیتادش (DataDash) نیز شناخته می شود ، به Cointelegraph گفت که بازار تا زمانی که بیت کوین (Bitcoin) به ۲۰۰۰۰ دلار نرسد شاهد رشد پارابولیکی نخواهد بود. وی اضافه کرد: “این چیزی است که من به عنوان محرک صعودی بازار برای کریپتوکارنسی ها تعریف می کنم ، اما ما به دنبال (higher high) و (higher low) هستیم ، همه این ها نشانه های مثبتی هستند . “هدف دیتادش برای چرخه صعودی بعدی چیست؟ بین ۸۰،۰۰۰ و ۱۰۰،۰۰۰ دلار.

ترس، عدم قطعیت و تردید (FUD) هفته

کراکن (Kraken ) نشان داد که کیف پول های (Trezor) را می توان هک کرد

با توجه به گفته های آزمایشگاه های امنیتی کراکن (Kraken) ، کیف پول های (Trezor) را می توان برای استخراج کلیدهای خصوصی تنها با ۱۵ دقیقه دسترسی فیزیکی به دستگاه هک کرد. این حمله شامل استخراج تراشه آن و قرار دادن آن بر روی دستگاه مخصوص یا لحیم کردن چند اتصال دهنده مهم است. سپس ، تراشه به یک دستگاه “گلیچر”  متصل می شود که محافظ داخلی که مانع از خواندن حافظه تراشه توسط دستگاه های خارجی می شود را خراب می کند . در این مرحله ، مهاجم می تواند پارامترهای مهم کیف پول از جمله دانه کلید خصوصی را بخواند. این آسیب پذیری برای (Trezor) به راحتی رفع نمی شود و نیاز به طراحی مجدد کیف پول و فراخواندن تمام مدل های موجود دارد. اگرچه این شرکت تأثیر این ضعف امنیتی را به حداقل می رساند ، اما کراکن از کاربران می خواهد که اجازه ندهند کسی دسترسی فیزیکی به دستگاه آن ها داشته باشد.

بن اسکرن (Ben Askren) ، ستاره سابق (UFC) و سرمایه گذار بیت کوین (BTC) : “من فکر می کنم ایکس ار پی (XRP) اسکم است”

Ben Askren, former UFC fighter and Bitcoin bull

طی این هفته نظراتی را از بن اسکرن شنیدیم که ممکن است موجب درگیری هایی شود ، ستاره سابق UFC توییت کرد که معتقد است ریپل (XRP) اسکم است. این کشتی گیر سابق المپیک به روند صعودی بیت کوین (Bitcoin) بسیار باور دارد و پیش از این نیز عکسی در اینستاگرام با پوشیدن یک تی شرت با مارک لایت کوین (Litecoin) منتشر کرده بود. توییت وی در زمان انتشار توسط بیش از ۲۱۰۰ نفر لایک شده بود. همه اینها پس از آن اتفاق افتاد که ایکس ار پی (XRP) در ماه دسامبر به قیمت ۰٫۱۸۳ دلار سقوط کرد و به کمترین میزان خود طی دو سال رسید. شرکت صادرکننده این کوین ، ریپل (Ripple) ، همچنین با یک شکایت کلاس اکشن یا اقدام گروهی روبرو است که طبق آن ادعا شده است که این شرکت اقدام به فروش اوراق بهادار ثبت نشده کرده است.

اکسچنج لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins) بی سر و صدا حساب ها را در مناطق مختلف و بدون اطلاع قبلی مسدود می کند

گفته می شود که یکی از اکسچنج های بزرگ کریپتوی همتا به همتا ، حساب های کاربران در آفریقا ، خاورمیانه و آسیا را بدون اخطار به حالت تعلیق در آورده است. لوکال بیتکوین گفت: دلیل این اقدام “فرایند نظارت دقیق” است – و گزارش ها حاکی از آن است که برخی از افرادی که حسابشان بسته شده نتوانسته اند بیت کوین های خود را برداشت کنند. یکی از کاربران ناراضی گفت که برای دسترسی به کوین های خود باید درخواستی ارائه دهند تا حساب کاربری شان حذف شود ، روندی که ممکن است دو هفته طول بکشد. یکی دیگر از این افراد اسکرین شاتی از پاسخ لوکال بیتکوینز به اینکه چه اتفاقی افتاده است ، به اشتراک گذاشت که در آن گفته شده بود : “متأسفانه ، ما نمی توانیم اطلاعات دقیقی درباره دلایل تعلیق حساب شما ارائه دهیم. تصمیم ما نهایی است و قابل ابطال نیست. شما دیگر مجاز به معامله در (LocalBitcoin) نیستید. هر حساب جدیدی نیز مسدود خواهد شد. ”

بهترین فیچرهای کوین تلگراف

داووس ۲۰۲۰: قوانین در انتظار ، اشتیاق غیر منتظره ، چالش های جدید

(Shiraz Jagati) مجموعه ای از آنچه که در مجمع جهانی اقتصاد هفته گذشته در داووس اتفاق افتاده است را به ما نشان می دهد.

با پرداختن (WEP) به دنیای کریپتو ، رئیس بلاکچین آن در خصوص توانمندسازی صحبت می کند.

رئیس فیچر های Cointelegraph ، کریستینا لوکرزیا کرنر (Kristina Lucrezia Cornèr) با شیلا وارن (Sheila Warren) ، رئیس بلاکچین و لجرهای غیر متمرکز در مجمع جهانی اقتصاد ، درباره نقش کریپتو در مذاکرات داووس گفتگو کرد .

پنج مورد از گران ترین (NFT) هایی که در سال ۲۰۱۹ فروخته شده اند

در حال حاضر بازار توکن های غیر قابل تعویض (nonfungible) یکی از مهیج ترین فضاهای کریپتو است. جان رابری (John Robery) نگاهی به پنج مورد از گران ترین NFT هایی که در سال ۲۰۱۹ فروخته شده اند می اندازد.

ترجمه شده توسط دلاریپتو

No views yet

دیدگاه بگذارید

avatar


    | 4,206,271,080 تومان

    | 4,301,868,150 تومان

    | 202,646,400 تومان

    | 207,252,000 تومان

    | 33,158 تومان

    | 33,912 تومان

    | 5,347,980 تومان

    | 5,469,525 تومان

    | 10,010.88 تومان

    | 10,238.40 تومان

    | 7,834,200 تومان

    | 8,012,250 تومان

    | 66,000 تومان

    | 67,500 تومان

    | 0 تومان

    | 0 تومان

    | 0 تومان

    | 0 تومان

    | 0.000

    | 0.000

    | 0.000

    | 0.000

    | 0.00 $

    | 0.00 $

    | 0.00 $

    | 0.00 $

    | 0.00 $

    | 0.00 لیر

    | 0.00 لیر

    | 0.00 لیر

    | 0.00 لیر

    | 0.00 لیر

    | 0.00 لیر